wtorek, 21 sierpnia 2012

Widoki z mostu

Widok z mostu Piastowskiego na Bulwary w Oświęcimiu i kościół  ojców Salezjanów
Chodzę w związku z tym muszę jeździć - autobusem. Jako że nie używałam tego środka lokomocji od lat musiałam się po pierwsze zapoznać z rozkładem jazdy. Najlepiej poprzez internet. W ten sposób trafiłam na stronę naszego urzędu miejskiego. www.um.oswiecim.pl
Bardzo sympatycznie zrobiona strona i rozkład jazdy dokładny. Przy okazji dowiedziałam się, że Oświęcim bierze udział w konkursie na najbardziej ukwiecone miasto w Polsce. Kwiatów ci u nas dostatek i z roku na rok miasto pięknieje. W te pędy otworzyłam strone i kliknęłam. Tylko jeden klik. www.inspirowaninatura.pl/galeria/oswiecim Na  stronie zdjęcia naszych kwiatowych kompozycji. Prawdę mówiąc zaprezentowany został nikły procent naszej kwiatowej obfitości. Swoje zdjęcia zrobię jak pospaceruję, ale zapachów nie przeniosę, a maciejka posadzona z begoniami wzór biało czerwony, przy cmentarzu żydowskim, pachnie obłędnie. Przez dobrą chwilę stojąc przy przejściu dla pieszych rozglądałam się kto tak ładnie pachnie. Wyszło, że grządka.


Widok na Sołę z mostu Piastowskiego. Rzeka  coraz płytsza

Dzisiaj był dziwny dzień. Upalny i bardzo duszny, słońce niby świeciło, ale  tak jakby poprzez warstwę gazy. A niebo niebieskie. Ot natura i jej kaprysy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz