czwartek, 17 stycznia 2013

Sprawy techniczne:)

Nagromadziło mi się spraw technicznych, a prawda jest taka, że uwielbiam pisać, ale wpisywanie tych wszystkich linków, nakierowań i innych cudów idzie mi jak po grudzie. Najgorsze jest to, że nawet jak coś zrobię, to i tak potem nie pamiętam jak to szło. Ale efekt końcowy, czyli wpisanie ostatnich recenzji o książce można zobaczyć na pasku bocznym. Zapraszam do czytania i dzielenia się ze mną i czytelnikami bloga swoimi uwagami:)
Także na pasku bocznym umieściłam linki do księgarni internetowych, w których można zakupić książkę. Oczywiście można ją kupić także w wielu innych księgarniach, ale te wpisałam żeby były pod ręką. Przy okazji okazało się, że Weltbild, który pokazywał Nieboszczyka w swoich reklamach robi sprzątanie w magazynach i liczba dostępnych książek zmalała z 10 000 do bodaj 1365. Malutko, ale w związku z likwidacją działalności w Polsce chcą wysprzedać to co mają na stanie. Szkoda Świata Książki, który kojarzy się swoim czytelnikom z solidną ofertą.
Poza tym, ale to już dotyczy mojego Wydawnictwa, czyli Oficynki, zaczynamy głosowanie w plebiscycie złoty kościej 2012. Ta urocza nazwa wskazuje na ścisłe związki z kostnicą, dlatego link to: http://www.kostnica.com.pl . Ja głos oddałam na znakomite "Morderstwo na mokradłach" w kategorii kryminał, "Halloween" w kategorii horror, na "Schodząc ze ścieżki" w kategorii okładka, "Korona śniegu i łez" - to już fantastyka, kategoria thiller "Obywatel", i oczywiście wydawnictwo Oficynka.
Nasze typy, oczywiście każdy może wybierać co mu w duszy gra, wysyłamy mailem, na podany poniżej adres: http://www.kostnica.com.pl/kosciej.htm. Przewidziana nagroda, jedna, ale za to porządna:)
Miłego czytania i głosowania:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz