niedziela, 15 lutego 2015

Radia czar :)

Życie jest pełne niespodzianek. Nie zawsze miłych, ale czasami zdarzają się rodzynki w zakalcu. Takim rodzynkiem było dla mnie zaproszenie do rozmowy w ramach audycji radiowej Kulturalny Oświęcim ( zmiana nazwy w toku). Mail od prowadzącego Tomasza Klimczaka, który chciał się dowiedzieć co u mnie słychać.
Pisze się coś? Nie pisze?
Szybko okazało się, że moje piszę, nie piszę :) stanowi nikłą część zaplanowanej rozmowy. Ucieszyłam się. Łatwiej mi opowiadać o innych niż o sobie.
Sukces Katarzyny Bondy.
Klub Miłośników Powieści Milicyjnej MOrd - fenomen powieści milicyjnej w Polsce i kryminały Jerzego Edigeya jako dokumentacja topograficzna i kulinarna ( bary, knajpy, dancingi)  Warszawy lat sześćdziesiątych i siedemdziesiątych . 
Moja rekomendacja - kryminał, który koniecznie trzeba przeczytać.
Serial kryminalny, który wzbudził moje zainteresowanie - Ukraiński "Tropiciel" (Wąchacz) - bardzo interesujący, odmienny. I ta przepaść pomiędzy luksusem życia głównego bohatera, a siermiężnością ukraińskiego więzienia. Tylko słomy w snopkach brakowało.
Rozmawialiśmy o tym i o bardzo wielu innych sprawach związanych z pisaniem, rynkiem książki i jej promocją.
Zakładałam, że rozmowa potrwa około godziny, stało się inaczej. Dwie  godziny z krótkimi przerwami na muzykę (ileż można gadać) zleciały bardzo szybko. 
Radio Oświęcim dopiero startuje. To radio internetowe. Oficjalne wejście 02.03.2015 roku, mam nadzieję, że po tym terminie uda się udostępnić zapis naszej rozmowy. Podobno nie zanudziłam.
A w ten czwartek 19.02.2015  rozmowa z Mirosławem Ganobisem, kolekcjonerem z Oświęcimia. Przyznam się, że widziałam zdjęcia, o których panowie będą rozmawiali i zapowiadają się bardzo interesujące dwie godziny. Polecam
Za jakiś czas znowu siądę przed mikrofonem i będziemy z Tomkiem Klimczakiem rozmawiali o nowościach wydawniczych i ekscytujących zagadkach kryminalnych. 
Już teraz zapraszam, a Radiu Oświęcim kibicuję, wierząc, że najdłuższa droga zaczyna się od pierwszego kroku.
A tak wygląda radio internetowe od środka. Malutki pokoik, wokół półki z książkami (jesteśmy w bibliotece), komputery, mikrofony i coś co na pierwszy rzut oka wygląda jak gęste sitko - to tutaj trafia głos prowadzącego i jego rozmówcy.
Zdjęcie ze strony  Radio Oświęcim na Facebooku.

Tutaj siedziałam :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz