środa, 12 października 2016

"OkoLica Strachu" w moim domu

Tak, tak, już jest!
Dzisiaj rano wyjęłam ze skrzynki na listy najnowszy, już trzeci numer "OkoLicy Strachu" - kwartalnika przybliżającego żądnym wrażeń czytelnikom świat grozy, kryminału i strachów pokrewnych. 
Będę czytać, musiałam ustawić się w kolejce, bo najpierw mama się dorwała i tak ją pochłonęło, że jeszcze w półmroku wodziła wzrokiem za literkami. I żebyż to zaczęła od czytania tego co napisałam. Ale nie! zaczęła od początku, a moje opowiadanie na końcu :)
Też zacznę od początku, a jak już dotrę do tego co napisałam będę szalenie zdziwiona, że znowu widzę coś własnego w druku. 
To nie kokieteria, to fakt. 
Komisarz Jodła na moment wróci, by rozwikłać zagadkę... 
A nie powiem :)
Miłej lektury!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz