piątek, 28 stycznia 2022

Mały pieniążek na szczęście

 Dzień dobry w ten jakże wietrzny piątek

💙🌊🌬
Podobno pieniążek z dziurką przynosi szczęście
🍀🍀🍀
Tak usłyszałam lata temu w Hiszpanii i po powrocie do domu odłożyłam te dwadzieścia pięć peset, żeby nie przepadły. Ale jak to bywa moneta zniknęła na wiele lat i dopiero teraz przy okazji wielkich porządków w szufladach odnalazła się w całkiem niezłym stanie.
Skoro tak, to może i szczęście jakieś do mnie przyjdzie? Może któraś z moich książek trafi do większego, dużego, baaardzo dużego grona Czytelników? Czas pokaże
🙂
To tak dla pobudzenia ciekawości bo coś się szykuje
📖📚🖋
A u mnie ten rok będzie pod znakiem porządków we wszystkich sferach życia. Tradycyjnie zaczęłam od szuflad i plików w komputerze
😉





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz