środa, 9 listopada 2016

Spotkanie autorskie w Galerii Książki w Oświęcimiu

W piątek - czwartego listopada, odbyło się moje spotkanie autorskie z Czytelnikami z Oświęcimia. Spotkanie poprowadził Tomasz Klimczak, dziennikarz Radia Oświęcim. 
Było mi bardzo miło, że mimo piątku, zimna i późnej pory mieszkańcom Oświęcimia chciało się wyjść z ciepłych domów żeby się ze mną spotkać w przestronnej, przeznaczonej dla ponad stu osób Auli św. Wawrzyńca.
Tomasz Klimczak wypytywał - ja odpowiadałam :) a do zadawania pytań włączyli się też goście. Przy podpisywaniu książek długo rozmawialiśmy i najbardziej wzruszyły mnie przesympatyczne dziewczyny z jednej z oświęcimskich szkół. Przyniosły do dedykacji  taki mini plakat z wydrukowaną okładką "Wyszedł z domu i nie wrócił" oraz moją, nieco młodszą podobizną.
Poniżej kilka zdjęć ze spotkania, pochodzą one ze strony Biblioteki Miejskiej w Oświęcimiu oraz ze strony Radia Oświęcim.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz