niedziela, 9 stycznia 2022

"Wilk, lew i ja" Christelle Chatel


"Niesamowita, wzruszająca historia przyjaźni dziewczyny i dwójki dzikich zwierząt."
Mnóstwo wzruszeń i emocji, trochę łez, ale ze świadomością, że wszystko dobrze się skończy. 



 Na kinowych ekranach króluje film "Wilk, lew i ja", a do rąk młodych czytelników   trafia książka, przedłużenie wspomnień i emocji towarzyszących oglądaniu. Albo zachęta do obejrzenia filmu. 

Ta licząca 142 strony książeczka jest zapisem filmowym, adaptacją filmu Gilles'a de Maistre'a "Wilk, lew i ja" zilustrowaną kadrami z filmu. 

To przyjemny dla oka zabieg, wzbudzający zainteresowanie filmem. 

Książka i film to opowieść o spotkaniu Almy, młodej dziewczyny rozpoczynającej karierę pianistki, małego lwiątka przewożonego do cyrku i młodego wilczka. Ta trójka potrzebuje siebie nawzajem.


Zdjęcie pochodzi z filmu "Wilk, lew i ja"

Alma właśnie straciła ukochanego dziadka, który nauczył ją miłości do natury i pozostawił po sobie bardzo puste miejsce. 

Mozart, bo tak nazwała Alma małego wilczka, stracił mamę, która trafiła w ręce naukowców zajmujących się badaniem populacji wilka śnieżnego. 

Marzyciel, czyli mały lew, stracił mamę w dalekiej Afryce. Transportowany do cyrku cudem przeżył katastrofę małego samolotu. 

Czy uda im się przetrwać najgorsze chwile? 

Jakie decyzje podejmie Alma i co, albo kto stanie jej na drodze? 

Wzruszają opowieść o miłości i przyjaźni pomiędzy człowiekiem a zwierzętami. Pełna emocji i piękna przyrody.

Warto obejrzeć.

Warto przeczytać. 

Dla dzieci, dla wszystkich. 


Warto nadmienić, że Gilles de Maistre jest twórcą filmu "Mia i biały lew", a o książce pod tym samym tytułem pisałam TUTAJ


"Wilk, lew i ja" film Gilles'a de Maistre

Adaptacja Christelle Chatel

Tłumaczył Paweł Kubicki

Wydawnictwo Media Rodzina

Rok wydania 2021 

Stron 142

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz