niedziela, 19 sierpnia 2012

Wpis z pamiętnika

Porządkuję nie odwiedzane od lat szuflady. Wyciągam teczki, zeszyty, papiery, papiery, papiery. Wśród tych papierów co i rusz napotykam na wspomnienia. Teczka z dokumentami mojego dziadka - myślałam, że zaginęła, a tu wszystko od 1937 roku. Legitymacje szkolne moje i rodziny. Obrazki malowane w ilości na akord.
Wśród tego wszystkiego pamiętniki. Ale nie takie, że:"... poznałam A. zakochałam się bo spojrzał na mnie"...  tylko klasyczne z wpisami i rysunkami od koleżanek i kolegów z klasy. Każdy wpis inny. Pochodzą z 1958 roku, Pamiętnik należy do mojej Mamy, ale tekst wpisu  mogę przytoczyć, myślę, że teraz  aktualny tak samo, jak pół wieku temu,
Gieorginia - autor zdjęcia Iwona Mejza


"Póki młodość w Tobie żyje,
Póki serce silnie bije,
Patrz daleko, czuj głęboko,
Młodą duszę wznieś wysoko,
i za celem goń.

Osobom starszym niż młode też polecam:))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz