niedziela, 7 kwietnia 2013

Książka jest Kobietą - zostałam Ambasadorką Kampanii:)

Portal poświęcony modzie http://www.modaija.pl prowadzi godną pochwały Ogólnopolską Kampanię Społeczną zatytułowaną: Książka  jest Kobietą.
 Kobiety piszą, kobiety czytają i to najczęściej kobiety uprawiają "szeptaną" propagandę przekazując sobie informacje o pojawiających się na rynku nowościach, które po prostu trzeba przeczytać! Oczywiście panowie też czytają, z doświadczenia wiem, że często czytają to samo co żony, tylko nie zawsze się do swych lektur przyznają ;) 

Chciałabym bardzo abyśmy wszyscy bez względu na wiek i płeć czytali jak najwięcej książek, nie tylko w domu, ale także wszędzie tam gdzie czytać możemy: w poczekalni u lekarza ( zawsze czytam, czas szybciej zlatuje i nie zwracam wtedy uwagi na zasmarkane otoczenie), w autobusie, busie i tramwaju. Na przystanku, gdy czekamy aż coś przyjedzie i oczywiście obowiązkowo w pociągu:)

Książki czytam od zawsze, piszę od jakiegoś czasu, dlatego z dumą i ogromną przyjemnością przyjęłam wyróżnienie jakie mnie spotkało - zostałam Ambasadorką Kampanii Książka jest Kobietą http://www.ksiazka.modaija.pl
Oto logo Kampanii:
Bycie Ambasadorką takiej kampanii zobowiązuje, dlatego od przyszłego tygodnia dużo więcej recenzji książek u mnie! 
Wszyscy czytamy:)))))))))))))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz