wtorek, 13 lipca 2021

Lody bananowe domowe

 Zastanawiałam się czy zamieścić to zdjęcie ( Instagrama bym nie podbiła ;) )czy poczekać aż znowu kupię banany i zrobię lody bananowe. Ale jest upał, a te lody są przepyszne, więc niech już tak zostanie. Deser łatwy w przygotowaniu i szybki w jedzeniu.

😉



Zrobiłam tak:
Wzięłam dwa banany, dojrzałe, średnie, obrałam, pokroiłam na grube plastry, włożyłam do pudełka, a pudełko do zamrażalnika. Na 4 godziny. Wyjęłam zamrożone, przełożyłam do miski, dodałam 2 łyżki śmietanki 30% i zmiksowałam. Ubiłam część śmietanki z cukrem pudrem, z ogrodu przyniosłam maliny i jagody. Wszystko podzieliłam na dwie porcje i wyłożyłam do salaterki. Zjadłam popijając kawą, czarną i gorzką. I powiem Wam szczerze, jakoś lepiej się czuję w tym upalnym dniu
🙂

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz