czwartek, 5 maja 2022

Zapowiedź nowej książki "Spadek nieboszczyka" Iwona Mejza

 


    Dzień dobry w ten piękny czwartek


Na stronie Wydawnictwa Oficynka ukazała się zapowiedź mojej najnowszej powieści "Spadek nieboszczyka", więc i ja dzielę się tą dla mnie wspaniałą wiadomością.

Myślę, że będzie ciekawie, ale jak bardzo, to już czytelnicy ocenią. Czekam niecierpliwie na moment, gdy efekt mojej wielomiesięcznej pracy trzymanej w ścisłej tajemnicy, tylko od czasu do czasu udostępniałam przeboje z wczesnych lat sześćdziesiątych trafi do rąk czytelników.
Mam nadzieję, że podróż do Oświęcimia sprzed I wojny światowej i do lat sześćdziesiątych ubiegłego wieku, okaże się udana. Współczesność w pakiecie, pewien miłośnik kryminałów znowu poprowadzi, tym razem prywatne śledztwo.
Od Wydawcy:
"Tajemnicze zniknięcie sprzed lat
Nadkomisarz Sławomir Ożegalski ma już dosyć policyjnej roboty, procedur i faktu, że sprawcom tak wiele uchodzi na sucho. Postanawia więc skorzystać z oferty dawnego kolegi i zająć się… sprzątaniem mieszkań po zmarłych. I tak trafia do lokalu pewnej staruszki, której córka Janina zaginęła przed laty w tajemniczych okolicznościach. Ożegalski nie może przejść obojętnie obok takiej sprawy…"


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz