wtorek, 30 lipca 2013

Wróżka prawdę ci powie?

Kiedyś, dawno temu miałam pierwszy kontakt z wróżką. Okoliczności były takie bardziej romantyczne, przy katedrze w Grenadzie śniade kobiety odziane w czarne koronki z wachlarzem w jednej a jakimś zielskiem w drugiej dłoni, przechadzały się dostojnie i namawiały na wróżenie. Schetana ciężką podróżą i zwiedzaniem skusiłam się zwłaszcza,, że chodziło o wieczną miłość, imię ukochanego i tym podobne bzdety. Młoda byłam i głupia.Podałam kobiecie lewą rękę - od serca - by ta mi wywróżyła. I cóż, nic w tym nie było nadzwyczajnego oprócz zielska na urok i tę nieszczęsną miłość. Niestety okazało się, że zbyt dużo kasy przejadłam w pobliskim Mac Donaldzie  i resztka drobniaków nie wystarczyła pazernej kobiecie, która rzuciwszy jakimś soczystym zaklęciem, nie dość, że zabrała mi resztki gotówki, to wyszarpnęła kurczowo trzymane zielsko. Miałam nauczkę na parę lat, ale wiadomo, że człowiek pamięć ma dobrą, ale krótką dlatego skusiłam się na wizytę u wróżki renomowanej, gwiazdy krakowskiego wróżbiarstwa odwiedzającej Oświęcim w ramach wypadów na prowincję. Było to też lata temu, pani przyjmowała w suterenie starej kamienicy i darła jak za woły. Wszyscy chodzili to ja też. Sympatyczna kobieta stwierdziła, że: trafi mi się małżonek bogaty rozkosznie, willa, domek letniskowy, dwa samochody, dwoje dzieci do pary i całkowity brak zmartwień. Kobieta powinna bestsellery pisać, z takim talentem to wszystko opowiadała. A jak już powróżyła i czasu zostało to porozmawiałyśmy sobie prywatnie na różne tematy i ogólne wrażenia wyniosłam dobre. Nikt mi z ręki zielska nie wyrywał.
Potem długo nic, aż w sytuacji, w której tonący brzytwy się chwyta,  napisałam esemesa do poleconej wróżki. Chodziło o zdrowie i życie osoby bardzo bliskiej. Podałam potrzebne dane, dostałam informacje zwrotne, było w nich sporo rozsądku, nic na hurra, niemniej jednak nie było mowy o śmierci, która przyszła tak szybko, że ja nie mogąc się otrząsnąć powtarzałam jak ogłupiała: ale przecież wróżka powiedziała, że wszystko będzie dobrze, miało być jedno załamanie chorobowe, taki dołek, a potem już ok. Przyznam się, że mam pewien uraz do wróżek i nawet ostatnio mając okazję wizyty u wróżki,która podobno jest bardzo dobra, odmówiłam. Wolę nie wiedzieć co mnie czeka. Na razie momentami dosyć nerwowo kasuję codzienne esemesy, kiedyś przyszło w jednym dniu sześć, obiecujące mi fortunę, wieczną miłość i inne drobiazgi. Zastanawiam się kiedy w końcu odpuszczą, ponoć z tych esemesów mają straszną kasę, a kto tam by się  martwił czymś takim jak sprawdzalność. W końcu to nie prognoza pogody, tylko czyjeś życie.


2 komentarze:

  1. Czasami się im sprawdza, nawet tym wróżkom/jasnowidzkom telewizyjnym. A zielony notesik mojej mamy pamiętasz ? dwa sms-y załatwiły sprawę zaginięcia.
    Szwagierka, czyli siostra mojego męża, swego czasu popadła w lekkie uzależnienie od tych wróżów ale już jej trochę (nie do końca jeszcze) przeszło. Może dlatego się uzależniła że dobrze jej doradzono czy podpowiedziano dużo rzeczy.
    Ogólnie trzeba uważać na takie wróżenie, a już kart do tarota to normalnie się boję. Zawsze tam jakiś diabeł na mnie zerka. Może dlatego pokazywała mi się papieżyca jak Ewa chciała mi postawić karty?
    A ta u której byłam ostatnio jest na pewno bardzo dobrym psychologiem, ale trzeba jej też przyznać że mówi o rzeczach np. tylko tobie wiadomych. Skąd ona to wie ? Zobaczymy co się tak naprawdę sprawdzi. Ale moje to nic w porównaniu z tym co olandzie przepowiedziała :) Nic tylko czekać aż się sprawdzi:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Olandzie miało się sprawdzić, a ona coraz szczuplejsza :) Ja nie neguję sprawdzalności wróżek,one z reguły są bardzo dobrymi psychologami i obserwatorkami zachowań ludzkich, ale ja po prostu mam do nich pecha. Poza tym też jestem dosyć dobrym psychologiem i gdyby wróżka zobaczyła w kartach coś nie tak ( rychły koniec ) to mogłabym to wyczuć, a po co mi to? I tak ostatnio same nieszczęścia wokół, więc nie będę sobie dodawać. A jak ci wywróżyła dobre rzeczy to jestem za.Może zostaniesz babcią ;)

    OdpowiedzUsuń