czwartek, 13 maja 2021

Michał Paweł Urbaniak "Niestandardowi" premiera 19.05.2021

"Niestandardowi" już u mnie, zaczęłam i nie mogłam oderwać się od książki. Park, ławka, kobieta i mężczyzna, klaps, początek akcji. Zajrzałam tylko na chwilę, ocknęłam się przy osiemdziesiątej czwartej stronie, zahipnotyzowana rozgrywającą się przed moimi oczami historią. Fascynująca, wciągająca druga książka autora znakomicie przyjętej "Listy nieobecności". Michał Paweł Urbaniak gratuluję 🙂
Wydawnictwo MOVA

Ze strony Wydawcy:
"Wiktor prowadzi nudne życie wypełnione schematyczną pracą, sobotnimi wypadami do pubu, niedzielnymi wizytami u rodziców i długimi wieczorami w pustym mieszkaniu. Wszystko się zmienia, gdy w parku zaczepia go piękna kobieta, która chce mu zrobić zdjęcie. Tak poznaje fascynującą, tajemniczą artystkę. Wkrótce Liwia Gawlin zaprasza go do udziału w swoim rewolucyjnym projekcie. Chce mu pokazać inny świat, lepsze życie. Wiktor jej ulega i angażuje się coraz bardziej. Nie zdaje sobie sprawy, że każda wielka zmiana może nieść ze sobą nieoczekiwane konsekwencje...
Najnowsza książka Michała Pawła Urbaniaka to opowieść o okrucieństwie współczesnego świata, w którym żyją samotni "niestandardowi". W taki świecie trudno odnaleźć siebie, za to łatwo można paść ofiarą oczekiwań społecznych i nienawiści."
A o "Liście nieobecności" pisałam TUTAJ



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz